torsdag 14 maj 2015

One more time

Var ett tag sedan jag var inne här. Vet inte varför men igår fick jag lust att börja blogga igen, så jag tillbringade kvällen med att fixa och trixa med utseendet och idag fick jag det äntligen klart med bloggdesignen som jag för en gångs skull blev nöjd med, tro det eller ej!

I morgon lixsom resten av helgen, väntar tävlingar på lugnet med Quantos. Han går en 120 Fredag och Lördag samt 125 på Söndag. Min debut på lugnet dessutom, äntligen!
Får bli ett kort inlägg idag, endast för att ni ska veta att jag lever. Återkommer om resultat i morgon och vem vet, kanske ett inlägg om vad som har hänt sedan 2013 då senaste inlägget publicerades. Det är trots allt några hästar som har tillkommit och lämnat stall Sjööns. Sen har ju även det efterlängtade stallet byggts upp utav pappa, morfar, övriga släktingar och så klart några firmor ute på en kant.

Micipsa får stå för den första bilden, fina sessan! Tagen idag av Madde som fick rycka in som fotograf när pappa övergav mig.

Inga kommentarer: