lördag 16 maj 2015

Thank you for everything

Idag lämnade vi tillbaka världens bästa Micipsa de Saussay. Efter nästan ett helt underbart år har vi skiljts åt och jag ska fortsätta utvecklas med mina andra hästar medan hon ska åka hem och bli mamma till nya små stjärnor. Jag kommer nog aldrig att kunna tacka henne tillräckligt för allt hon har lärt mig under den här tiden som vi har haft tillsammans, för all den tacksamhet jag bär på går inte att beskriva. Tack även till Elsa som har låtit mig ha denna stjärna, och att jag var just den personen som fick äran att behandla bästa Sessii som min egen är jag också väldigt tacksam över.

Tack Sessii för alla minnen du har skapat, alla vinster och placeringar vi samlade ihop och för all lärdom du har givit mig. Hursomhelst avslutade vi våran karriär med flaggan i topp. Visst det kanske inte var den bästa runda som vi har åstadkommit, men rosetten var i alla fall blågul! ;)

Dock får jag glädjas över att hon inte kommer försvinna för evigt. Självklart kommer jag att försöka hälsa på henne varje gång vi besöker Avesta, och förhoppningsvis få se några små Missisippi sessor och prinsar här framöver. Good luck my very best friend! You´re simply the best!








Inga kommentarer: