torsdag 21 maj 2015

Fantasy exempt

Har inte haft något att skriva om de senaste två dagarna, eller ja, har egentligen innehaft tid heller. Hästarna har fått ofrivillig vila i några dagar då jag enbart har fokuserat på att överleva det nationella provet i matte som vi hade tisdags. När det väl var avklarat så var det bara att börja plugga ekonomi som vi hade prov på idag. Visade sig dock bestå av endast EN fråga, så det var snabbt avklarat.

Hann med att rida Quantos igår. Blev ett lättare konditionspass på travbanan vilket var uppskattat, bockade och slog bakut. Money har vilat ett tag nu men ska ridas i morgon. Tänkte ta ner båda två på klubben där Quantos ska markarbetas och Money får ta det väldigt lugnt, lite lätt jogging hade jag tänkt.

Har otroligt dålig fantasi när det kommer till att skriva inlägg, händer det inget särskilt så skriver jag i princip inte. Är inte lika begåvad som andra människor med fantasi, tar upp andra ämnen, åsiktsinlägg osv. Så när det kommer till den delen är jag fullständigt fantasibefriad! Sad but true.
Får sova på saken om försöka komma fram till något intressant att skriva om.

I morgon ska som sagt båda ridas och sen ska jag rida två utav våra inackorderingar som jag brukar hjälpa en gång i veckan. Mickis kommer på kvällen och är mitt personliga sällskap när resten av huset ska på fest, utan mig :( Nejdå, men inte intresserad av att följa med. För ointressant för min del!

Ytterligare bilder från Lugnet har trillat in så dem får stå för dagens inlägg, denna gång fotade av Clara Ringsén.
Ja, hoppa kan han i alla fall! ;)

Inga kommentarer: